הקליניקה במודיעין 

יועצת מינית לדתיים

תוכן עניינים

ייעוץ מיני מבקש לפתור יחדיו בעיות שעולות,על ידי סבלנות והקשבה, וכמובן הקניית הכילים הנכונים.

יועצת מינית לדתיים ירושלים

ניתן לראות בשנים האחרונות בישראל, עלייה מתמדת בהתעניינות ובפתיחות של המגזר הדתי בנושא. ייעוץ מיני מתאים לכל זוג אשר מרגיש שהוא נמצא במצב של תקיעות ביחסים המיניים, תחושה של שעמום, מיאוס, וכדומה. במהלך הייעוץ סיגל כהן, יועצת מינית לדתיים בירושלים, מעניקה הכוונה מקצועית וכלים מגוונים אשר מתאימים לכל זוג ומצבו האישי. כאשר כל מפגש מתנהל בפתיחות, דיסקטריות, והקשבה, כך שבני הזוג יכולו להרגיש בנוח, ולהתקדם בקצב שלהם.

יועצת מינית לזוגות

זוגות רבים פונים לייעוץ מיני כאשר מרגישים תקועים במערכת היחסים שלהם, בדגש על חיי המין. תפקידו העקרי של ייעוץ מיני לזוגות הוא קודם כל לאפשר מרחב נעים ובטוח, בו בני הזוג יכולו להציף את על ליבם, ובהמשך לכך, היועצת תתן את הטיפים הנכונים והמותאמים אישית, כאשר המטרה היא לשפר את חיי המין הזוגיים. תפקידה של יועצת מינית לזוגות הינו לשדרג את הזוגיות כך שתהיה זוגיות בריאה ושמחה יותר, וכמובן חיי מין פוריים יותר.

יועצת מינית לזוגות במבשרת ציון

כאשר מדובר במערכת יחסים, כל צד משפיע על השני. לכן, בעיות בתפקוד המיני, או בעיות ריגשיות שיכולות לצוף ואף הן להשפיע על היחסים המיניים בין בני הזוג יכולות להשפיע על חיי המין באופן ניכר. בעיות רבות יכולות לצוץ לאחר מספר שנים בקשר, החל מירידה משמעותית בחשק המיני, חוסר תפקוד מיני, כאביםכתצואה מיחסי מין, וכמובן, רצון לחדש ולגוון את יחסי המין, בדרך כלל לאחר שנים רבות ביחד. יועצת מינית לזוגות במבשרת ציון מתמחה בפתרון קשיים אלו, תוך כדי שיח פתוח וכנה, שמעודד את בני הזוג לומר את אשר על ליבם, מה מפריע להם, ומה היא הבעיה הרלוונטית.

תפריט נגישות