הקליניקה במודיעין 

גישור זוגי בירושלים

תוכן עניינים

גישור זוגי בירושלים ובכלל נועד להציף בעיות בזוגיות, להבין את נקודת הראות של כל אחד מבני הזוג ולמצוא את שביל הזהב כך ששני הצדדים יהיו מרוצים מהפתרון היצירתי. זוג שהצליח להתגבר על מכשול אחד יוכל בדרך זו להצליח לגשר גם על בעיות נוספות שיקרו להם במסלול החיים, הכול תלוי בתקשורת האפקטיבית ביניהם.

מהו גישור זוגי

הגישור הזוגי הוא צעד אחד אחרי ההבנה שקיים משבר עמוק ביחסים, נושאים כאובים שיש לטפל בהם בדרך של החזרת החיוניות לתא הזוגי או לחילופין להבין שהפרידה היא בלתי נמנעת ויש להתחיל בהליכי הגירושין. מומלץ לאתר את הבעיה לפניכן ולגשת לטיפול או ייעוץ זוגי בירושלים מתוך כוונה לפתור את הבעיות ולהבריא את הזוגיות.

היתרון המשמעותי בגישור הזוגי

היתרון הגדול של הגישור הזוגי הוא ששני הצדדים משמיעים את קולם בתחושה של כוח ומתוך תחושת העוצמה הזו, נוצרת הידברות אמתית בתיווכו של המגשר שמניע את הספינה קדימה בצעדים מדודים.

הגישור הזוגי ככלי לפתרון מחלוקות

במהלך תקופת הסכסוך נוצר נתק, וריחוק עצום בין בני הזוג, הם לא הקשיבו איש לרעהו, כל אחד מהם צבר כעסים ותסכולים רבים, הרגישו שהסיטואציה יצרה חוסר איזון בנטל הכספי או המשפחתי, דבר הגובל בחוסר צדק. בגישור הזוגי, בני הזוג יסתכלו זה לזה בגובה העיניים ויגיעו להידברות ללא ממקום של מאבק אלא ממקום של רצון לפתרון טוב לשני הצדדים.

גישור זוגי לבקשתו של בית המשפט

זוג המגיע לקצה הדרך ומבקש לפתוח בהליכי גירושין נדרש על פי התיקון לחוק להגיע בשלב ראשון לגישור כדי להימנע מהדיונים המפרכים והמאד לא נעימים בבתי המשפט. המטרה של בית המשפט היא לגשר בין הצדדים כך שיגיעו להבנות, להסכמות ולהחלטות מחוץ לכותלי בית המשפט.
ההסכם שייחתם בין הצדדים יקבל תוקף של פסק דין וכך הליך הגירושין יהיה קצר והרבה יותר נינוח.

היתרונות של תהליך הגישור הזוגי

תהליך הגישור קצר משמעותית מהליך גירושים בבית המשפט. עם זאת יש לו תוקף משפטי מלא והוא מומלץ מאוד ע”י בית המשפט.

להליך הגישורי יש 3 יתרונות בולטים – כסף, זמן, ויחסים:

כסף – במקום לשפוך עשרות אלפי שקלים לעו”ד בהליך גישור בני הזוג מתחלקים בעלות הפגישה , והסכום הכולל הינו סך הפגישות עד לחתימת ההסכם.
זמן – תהליך הגישור הוא תהליך ממוקד תוצאה. המגשר עושה כמיטב יכולתו להביא את בני הזוג להסכם שמקובל עליהם ולשביעות רצונם.
יחסים – ההליך הגישורי שומר על יחסים טובים בין בני הזוג גם לאחר הפרידה. ערך זה חשוב מאוד בעיקר כשיש ילדים בתמונה.

תוצאות הגישור הזוגי

הליך הגישור הזוגי מניב רק טוב. בחלק מהמקרים לאחר ההידברות והשיח מוציאים בני הזוג רצון לשוב להיות יחד. וחלק מהזוגות שאכן החליטו להיפרד באופן סופי ומוחלט מצליחים לחתום על הסכם שמכבד את שני הצדדים ומקובל עליהם , בכבוד הדדי ועם סבלנות והבנה.

קבעו פגישת ייעוץ עוד היום!

אין שמחה ממני כאשר זוג פונה אלי ומבקש את עזרתי. לרוב, גישור זוגי הוא המתאים ביותר לפתרון בעיות ושיפור מערכות יחסים. יחד עם זאת, כל מקרה לגופו בהתאם לבעיות הזוגיות ולא ניתן להכליל את כולם תחת עצה אחת כללית.

לכן אני מזמינה אותך או אתכם לספר לי על חילוקי הדעות ולדון ביחד על הפתרון כך שלשניכם יהיו חיים טובים, בריאים ומאושרים.
העצה שלי בחינם!

תפריט נגישות