הקליניקה במודיעין 

תרפיה בתנועות עיניים

תוכן עניינים

EMID – תרפיה בתנועות עיניים

בעיות הם חלק מהחיים שלנו, טיפול טוב ויעיל יכול לפתור את הקשיים ולאפשר לנו לחיות בטוב למרות כל מה שחווינו. EMID  הינה תרפיה עמוקה שמאפשרת למטופל לצלול יחד עם המטפל אל העבר ואל הזיכרונות. המטרה ברורה – לגעת במקור של הבעיה שהביאה את המטופל לקליניקה. באמצעות העיניים ניתן לפגוש את הסיבה, את המקור למצוקה, ולתת לה ריפוי עמוק ופנימי שיעלה את המטופל חזרה לדרך המלך – ללא זיכרונות קשים ומגבילים, ללא טראומות מהעבר ובלי חסמים רגשיים מתקילים. הטיפול עשוי להיות נקודת פתיחה לתהליך ממוקד וקצר מועד, אך עשוי להיות הפתח לתהליך ארוך ועמוק. תהליך כזה שאמנם מכיל בתוכו כאב וקושי, אך הוא מרפא ומשנה את החיים לטובה.

טיפול EMID הינו טיפול שעוסק בכאב. היות שכך מטבע הדברים יעלו במהלך הטיפול זיכרונות קשים. המטרה היא כמובן אחת ויחידה – לרפא את הכאב ואת הצער ולמנוע מצב בו משקעי העבר והכאבים יוצרים חסמים מפני התקדמות והשגת יעדים רצויים בחיים.

הטיפול בשיטה זו מרפא ומקל על הכאב באמצעות שינוי קבוע וחד משמעי. ניתן לדמות את הטיפול לטיול בחצר האחורית של תת המודע של האדם. בטיול מבקרים בין זיכרונות מהעבר, אלו שעיצבו את האישיות שלנו והובילו אותנו להיות מה שאנחנו. במהלך הטיפול מקלפים את השכבות שהצטברו במהלך השנים ומגלים את הדמות האמיתית שמסתתרת מאחור. הדמות האמיתית היא הנפש כמות שהיא – לא מנסה לרצות אחרים, לא עושה מה שמצפים ממנה או מה שצריך, אלא פועלת בנימה אותנטית.

כיצד מתבצע הטיפול?

טיפול EMID מתבצע באמצעות העיניים. המטפל שואל שאלות שונות ואילו המטופל מזיז את העיניים. בצורה זו מתחילה הפקעת להיפתח אט אט, הזיכרונות הקשים מתרככים והטראומות משתחררות. מתוך התת מודע מתפרקות להן קליפות של אשליה והמטופל מגלה נקודות מבט נוספות וחדשות.

מוזמנים לפנות לקליניקה שלי כדי לחוות טיפול משחרר ומרפא באמצעות מבט העיניים שלכם. התת מודע שלכם מכיל את כל המידע ואת כל הזיכרונות, חבל לתת לכל זה לנהל אתכם ביום יום, חבל לאפשר לכם לחוש את המגבלות ואת חוסר האונים – בואו לטפל ולהכיר את עצמכם בריאים, שלווים וזורמים יותר!

תפריט נגישות