הקליניקה במודיעין 

כיצד להחזיר את הביטחון העצמי לאחר בגידה?

תוכן עניינים

ללמוד לאהוב את עצמך הוא הצעד הראשון לקראת החזרת הביטחון העצמי שלך לאחר רומן של בן\ת זוג. ייתכן שהתמקדת כל כך בעצם הבגידה ובמצב הנישואים שלך, שהזנחת את עצמך. אולי את\ה מאשים את עצמך על התמוטטות הנישואים. בין אם החלטתם להישאר או להיפרד, אתם חייבים להחזיר את הביטחון בעצמכם ובזוגיות!

 

קבל את הרגשות שלך.

במקום להכות את עצמך על איך אתה מרגיש, חשוב להכיר ולקבל את הרגשות שלך. ייתכן שאתה מרגיש פגוע, מבולבל או בודד. תגיד לעצמך כי אלה הם רגשות טבעיים לחלוטין לחוות לאחר בגידה. קח את הזמן כדי לחקור את הרגשות שלך יותר, ולא לדחוף אותם משם.

 

תן לעצמך הפסקה

ההבחנה בין להאשים את עצמך בבגידה ולקבל אחריות על החלק שלך בהתמוטטות הנישואין היא גדולה. אמנם ייתכן שאכן היו בעיות במערכת היחסים שלך, אבל ההחלטה לרמות היה שלהם לא שלך ! הרומן שלו הוא לא השתקפות של האטרקטיביות שלך, או את הערך שלך. בכל פעם שאתה תופס את עצמך שיש מחשבות שליליות על עצמך, עצור ובמקום זה במודעה תכניס מחשבה חייובת על עצמך!

 

מצא את רשת התמיכה שלך

כשאתה מקיף את עצמך באנשים עם אכפתיות , אנשים תומכים אתה באופן אוטומטי מרגיש בטוח יותר. לרומן לעתים קרובות יש השלכות מרחיקות לכת, ואתה עשוי לגלות כי כמה אנשים בחיים שלך יבחרו לקחת “צד” של אדם אחד על פני השני. אל תבזבז זמן לדאוג לגבי מי לא שם בשבילך, והתרכז במי שכן לידך וטוב לך לידו!

 

גלה את עצמך

הנישואים שלך עשויים לדרוש הרבה עבודה כדי להתאושש מן הרומן ולבנות מחדש את האמון, אבל זכור כי הצרכים האישיים שלך הם גם חשובים. טיפול בבריאות הרגשית והגופנית האישית שלך ישפיע באופן חיובי על הביטחון העצמי שלך. לאכול בריא, פעילות גופנית באופן קבוע ולוודא שאתה מקבל הרבה שינה. “לבזבז זמן” ולעשות את הדברים שאתה הכי נהנה לעשות!

 

הגדר לעצמך אתגר להתחייב לעשות את הנדרש כדי להשיג את זה.

אתה מסוגל! בהצלחה!!

סיגל כהן – ייעוץ זוגי בירושלים

תפריט נגישות