הקליניקה במודיעין 

טיפול בשיטת EMID

תוכן עניינים

טיפול בשיטת EMID – Eye Movement Imprint Decoding היא תרפייה בתנועות עיניים. מדובר בשיטה יעילה ומהירה ולכן היא נחשבת כיום לשיטת טיפול הטובה ביותר שמטפלת בזיכרונות טראומטיים, בטראומות ובפוסט טראומות. טיפול בשיטת EMID מביאה לתוצאות מהירות בפרק זמן קצר וזו הייחודיות שלה. בנוסף לטראומות, טיפול בשיטת EMID מעניק מענה לבעיות כמו PTSD, בעיות כרוניות שונות  כגון מיגרנות ועוד. טיפול בשיטת EMID הוא טיפול קל, מהיר, ממוקד ויעיל. הוא אינו מצריך שיתוף בתכנים כלל. התוצאות מושגות מיידית ושינוי גדול מורגש תוך מספר פגישות מועטות. מדובר בשיטה חדשנית שהוכיחה את עצמה בתחום היעוץ הזוגי, אשר מטרתה לאחד בין בני זוג, להיטיב ולהעצים את הזוגיות ולסייע לאלו שהגיעו לנקודת משבר ביחסים.

סיגל כהן היא יועצת זוגית מינית ומגשרת שמציעה טיפולים בשיטת EMID. השיטה מוכרת קרוב לחמישים שנה ויעילותה הוכחה בעשרות מחקרים שונים. באירופה ובארצות הברית השיטה זוכה למקום של הכרה וכבוד והיא מוצעת על ידי משרד הבריאות כטיפול ראשוני בסוגים שונים של טראומה ופוסט טראומה.

 

הרפואה הקונבנציונלית תרה אחר סיבות כימיות-ביולוגיות ומתמקדת במתן טיפול תרופתי אשר יותר ויותר משתלט על עולם בריאות הנפש. לעומת זאת, בטיפול בשיטת EMID , אשר התפתח לאחרונה בארץ, נעשות תנועות עיניים במהלך חשיבה על דבר מה שמטריד את המטופל, דבר שמאזן את עוצמת הרגש.

 

סיגל כהן מאמינה כי זוגיות היא מקום מקודש, נקי וטהור, בו מתקיימת אינטימיות, קירבה, חברות, חיבור הדדי ללא מסכות וללא שיפוטיות. מסיבה זו, בחרה סיגל לטפל בזוגות אשר חווים משבר בזוגיות שלהם.

 

EMID היא שיטה מנצחת שמחוללת שינוי אמיתי, מורגש ונראה לעין בצורה העמוקה ביותר. אחד מיתרונותיה של השיטה היא כי המטופלים אינם חייבים לשתף את תוכן האירוע הטראומטי ואף לא חייבים לזכור אותו. זה נותן שרות מעולה לאנשים שחווים פוסט טראומה וכל שאלה שמעוררת מחדש את הזכרון גורמת לכאב מיותר. בשיטת EMID לא חייבים לזכור ולא חייבים לספר. באופן הזה, סיגל כהן מעניקה טיפולים עם תוצאות נפלאות לזוגות אשר לא חייבים להיזכר מה השתבש בזוגיותם ולמה.

תפריט נגישות